Fike wint Business Development Award

Blue Springs, MO, 26 september 2014 – Fike Corporation is recentelijk erkend als ‘Large Business of the Year’ door de Blue Springs Economic Development Corporation (BSEDC) tijdens hun EMPOWER Business Awards viering.

Dit was het openingsevenement van de EMPOWER Business Awards om de bedrijven en ondernemers in Blue Springs te vieren, en om de unieke bedrijfs- en maatschappelijke spirit in de gemeenschap te benadrukken. De award ontvangers werden geselecteerd op basis van economische factoren zoals groei, ontwikkeling, investering, jobcreatie en -behoud, en leiderschap.

“Als bedrijf met een lange geschiedenis in Blue Springs is Fike fier om erkend te worden voor zijn bijdrage aan de economische en maatschappelijke ontwikkeling van de stad,” zegt Chuck Kopoulos, Fike’s Chief Executive Officer.

Andere genomineerden in Fike’s categorie waren ATK Small Caliber Systems, Courtyard by Marriott, Summit Custom Homes en Xceligent.