Corporate Fike Customer Conference opent de deuren naar nieuwe ideeën

Cwmbran, Torfaen, United Kingdom – Fike Safety Technology (FST), de toonaangevende producent van intelligente branddetectieoplossingen, heeft zijn tweedaags Customer Conference tot een groot succes gemaakt. De conferentie werd gehouden in het bekende Celtic Manor Resort in South Wales, opgebouwd uit de traditionele presentaties van nieuwe producten en netwerkmogelijkheden, gekoppeld aan innovatieve workshopsessies.

“Deze workshops zijn ongelooflijk belangrijk voor FST, omdat ze een open forum creëren waar onze klanten feedback kwijt kunnen omtrent hun ideeën voor productontwikkeling in de toekomst en het vertelt ons hoe we onze klantenservice en de manier waarop we dingen doen kunnen verbeteren,” zegt John Bosworth, FST’s Managing Director. “Het format van de tweedaagse conferentie werd goed onthaald door de afgevaardigden en ze waren blij dat ze een echte kans krijgen om bij te dragen aan de toekomstplannen van het bedrijf.”

Een rondleiding in FST’s high-tech productie en R&D faciliteiten maakte ook deel uit van de conferentie. Niet alleen FST’s eigen producten worden hier geproduceerd – FST produceert ook elektronische PCB’s en assemblages voor andere Fike vestigingen over de hele wereld, maar ook voor andere bedrijven. Een aantal van de afgevaardigden waren ook blij te zien dat de populaire producten die zij verkopen of installeren, zoals het TWINFLEXpro twee-draads en Quadnet analoge adresseerbare brandalarmsystemen zowel ontworpen als geproduceerd zijn in het Verenigd Koninkrijk.